Lycka i en liten låda

2016-07-16 @ 15:40:56 ? Direktlänk ? Min vardag
Nu närmar sig min semester med stora steg, bara 5 arbetsdagar kvar tills jag har 4 veckors ledigt. Det ska bli så himla skönt och förmodligen hinner jag med att göra massor utav roliga saker tillsammans med familj och vänner. Skolan börjar inte förens den 22e Augusti, så tills dess gäller det att vila o ha så kul som möjligt. 
 
Denna vecka har gått väldigt snabbt, har hunnit med en räkfrossa i Skövde med systeryster och kusin Julia och igår var jag o familjen i Hjo på hamnfesten. Så denna helg ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför sista jobbveckan! 
|| att få mysa med grannens kattungar är verkligen som att ha lycka i en liten låda. Får passa på innan de flyttar till nya hem ||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0