Gammal hederlig söndagsångest

2016-06-26 @ 21:43:22 ? Direktlänk ? Min vardag
Ja usch, den här söndagen har varit riktigt ångestladdad. Tror att det har och göra med att jag efter 2 veckors ledigt, börjar mitt somarjobb imorgon... en blandning av nervositet tror jag också att det är, fast jag vet att jag inte behöver vara nervös. Jag ska jobba på samma ställe som förra året, så inget som är helt nytt (vad jag vet).
 
Att klockan ringer 4.57 är också lite ångestfyllt. Allt som är innan 6.00 känns som att det är mitt i natten. Dock tycker jag mycket bättre om att börja tidigt på morgonen och ha många timmar kvar av dagen när jag kommer hem, än att börja sent. 
Nu måste jag verkligen sova om jag ska orka cykla till jobbet 5.30 imorgon. Önska mig lycka till!
 
Bjuder på en ångest-fri bild från Rhodos. Mer bilder från den resan kommer upp under veckan :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0