Jönköpings Internationella Matmarknad

2016-06-30 @ 20:44:36 ? Direktlänk ? Min vardag
Idag efter jobbet så kom mamma ner hit till Jönköping för att umgås med mig och samtidigt gå på Den Internationella Matmarknaden som pågår här. Det finns mat från världens alla hörn, så som gyros från Grekland, langos från Spanien och fudge från England. Lite som himmelriket på jorden kan man säga.
 
Vi passade på att både äta sötsaker från Frankrike (macron, eclaire och croissant) och till sist köpte vi gyros som vi tog med hem till mig och åt. Jag har fullkomligt blivit kär i gyros efter att vi åt det när vi var på Rhodos. Denna gyros var nästan lika god, bara nästan.
 
För mig som inte äter godis var detta bordet väldigt svårt att motstå, jag ville äta upp alltihop. 
Titta vilka fina färger! Jag åt en vit choklad, den turkosa, riktigt riktigt god. 
Hur fint var inte detta porslin?! Jag har en liten förkärlek till just muggar/koppar, men har tyvärr för många så köpte ingen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0